Woonmode in Rijswijk wint USFloors - COREtec® Award Nederland 2018

Woonmode werd uitgeroepen tot beste Nederlandse verkooppunt van COREtec® vloeren van 2018

Mathijs Groen, Woonmode: 'Het is voor Woonmode een eer, zeker bij zo’n nieuw en veelbelovend product als COREtec®. Als bedrijf houden wij altijd de nieuwe trends en ontwikkelingen op de markt in de gaten. Van nieuwe vloersoorten als PVC en COREtec® tot de ontwikkelingen op het gebied van elektrische zonwering en home domotica.'

Vanwege die alertheid is Woonmode al vanaf het begin een COREtec®-verkooppunt. Toen er de mogelijkheid ontstond voor een Shop-in-Shop zijn wij hier ook meteen mee gestart. De vloeren van COREtec® hebben toen een zeer mooie plek in onze winkel gekregen. Uiteraard hebben wij ons ook goed verdiept in het product. Onze medewerkers kennen alle unique selling points.'

De pluspunten van COREtec® volgens Mathijs Groen van Woonmode

'Volgens ons is het product zo populair door de combinatie van unieke eigenschappen en een zeer mooie uitstraling. COREtec® is een klikvloer geschikt voor nagenoeg elke ondergrond, die geen tijdrovende voorbereidingen zoals egaliseren of acclimatiseren vereist.

Zeker vandaag de dag is het snelle karakter van een COREtec®-vloer een groot pluspunt. Daarnaast is COREtec® zeer onderhoudsvriendelijk, honderd procent waterbestendig en kan de vloer nagenoeg strak gelegd worden, waardoor de minder flatteuze plakplint onnodig wordt.'

De nieuwe COREtec®-visgraat collectie

Groen: 'Een zeer welkome aanvulling op het assortiment. De vraag naar visgraatvloeren is momenteel zeer groot. Op het gebied van klikvloeren was er eigenlijk geen volwaardig alternatief voor de geheel verlijmde PVC- en houten vloer. We vinden het tevens slim dat de planken en kleuren van de COREtec® Naturals-collectie hiervoor zijn gebruikt. Naar ons idee is dit de collectie met de beste uitstraling voor de Nederlandse markt.'

Woonmode

'Woonmode is succesvol omdat we altijd hebben ingezet op kwaliteit.
Kwaliteit van onze mensen, kwaliteit en uitstraling van onze winkel en kwaliteit van ons assortiment en de merken die wij voeren. Wij kiezen bewust voor de goede producten in de markt.'

'De kracht van de onderneming ligt in de balans tussen een goed advies door de verkoopadviseur met kennis van zaken, het werken met goede en probleemloze producten en het laten monteren en plaatsen van deze producten door onze eigen vakmensen.'

'Onze verkoopadviseurs, monteurs en stoffeerders worden regelmatig getraind door vertegenwoordigers en specialisten van de merken en fabrikanten. Hierdoor kunnen wij altijd kwalitatief goede producten adviseren, leveren en monteren of leggen, of het nu om een vloer, om raambekleding of om een karpet gaat. Vanaf het begin van het verkoopproces wordt de klant bij ons dus al begeleid naar de aankoop van een kwalitatief goed product. Woonmode heeft daarom bijna alleen maar tevreden klanten. En tevreden klanten zijn de beste reclame voor je bedrijf.'

Belangrijke trend op de vloerenmarkt

'Een goed voorbeeld is de duurzaamheid van nieuwbouwhuizen. Je ziet in deze woningen steeds meer energiezuinige toepassingen, zoals warmtepompen en lage temperatuur-vloerverwarmingen. Vloeren die kunnen bijdragen aan de verduurzaming van de woning zullen daarom een steeds grotere rol gaan spelen.'

'We zagen dat de laatste jaren natuurlijk al aan de snelle opkomst van geheel verlijmde PVC-vloeren, die mede door de zeer lage warmteweerstand enorm populair zijn geworden. Daarnaast kiezen mensen steeds meer voor gemak. Voor weinig onderhoud en sterke en krasvaste toplagen met een natuurlijke uitstraling. Houtdessins blijven populair, maar ook naar tegel dessins in groot formaat en beton- en gietvloer achtige dessins is veel vraag.'

'Woonmode blijft inzetten op de kwaliteit van onze mensen. Zij moeten een goede kennis hebben van alle producten in onze winkel. Dit geldt ook voor de vloerenleggers. Wij blijven onze buitendienst trainen wanneer er nieuwe producten en marktontwikkelingen zijn.'

'Daarnaast wordt onze winkel, zowel fysiek als online, constant bijgewerkt en vernieuwd. De klant shopt graag in een inspirerende omgeving. Daarom gaan wij binnenkort onder andere een ruimte vrij maken waar wij alle innovaties op het gebied van home domotica gaan tonen.'

'Denk hierbij aan elektrische railsen voor gordijnen, en aan binnenzonwering die door middel van de smartphone en spraaktechnologie bestuurd kan worden. Zo’n set-up kan vervolgens worden uitgebreid met verlichting, camerabeveiliging en geluidssystemen. Deze ontwikkelingen gaan momenteel erg hard en de klant wil ze graag in hun huis toepassen. Wij willen ze hier graag bij helpen.'

Ga voor meer informatie naar: www.woonmode.nl  of naar www.coretecfloors.eu 

reacties
anderen bekeken ook

Majestic Laminaat

Welke vloer past bij jou?

Guido van Loon

Laminaat

Veelzijdig: laminaatvloer

Guido van Loon

Laminaat: de nieuwe hout- en tegelvloer?

Guido van Loon

Laminaat van Briljant Vloeren

Advertentie
Advertentie
Advertentie