Foto: 257857

Love2You van Silestone `Het nieuwe roze`

Cosentino introduceert de nieuwe serie Love2You, bestaande uit 2 kleuren roze, vol vitaliteit, kleur en een positieve vibe. De kleuren kregen de sprankelende namen LOVE (roze) en YOU (violet).

Cosentino introduceert de nieuwe serie Love2You, bestaande uit 2 kleuren roze, vol vitaliteit, kleur en een positieve vibe. De kleuren kregen de sprankelende namen LOVE (roze) en YOU (violet).

Cosentino is wereldwijd marktleider op het gebied van productie en distributie van oppervlakken in kwarts, natuursteen engerecyclede materialen.

 

Het nieuwe roze is zacht van kleur maar het is krachtiger dan een pastelkleur. Beide tinten LOVE en YOU geven uiteenlopende interieurs een pittige impuls. Of het nu om een moderne stijl gaat, een romantische, klassieke of meer fashionachtig omgeving. Roze laat zich perfect toepassen en kleurt goed bij natuurlijke materialen zoals hout en beton maar ook bij rvs en chroom en in contrast met wit wordt er echt een design statement gezet.

Love2You valt binnen het Silestone programma en beschikt over opmerkelijke fysieke en mechanische eigenschappen en over een exclusieve antibacteriële bescherming. Silestone bestaat tot 93% uit natuurlijk kwarts, één van de meest duurzame natuurlijke grondstoffen die er bestaan. Daarbij is het materiaal uitermate kras- en hittebestendig, normaal gebruik van messen en scharen heeft geen enkele invloed op het werkblad. Verder is Silestone niet-poreus waardoor bijvoorbeeld vet- of azijnvlekken niet in het oppervlak trekken. Bijkomend voordeel is dat het hierdoor meteen onderhoudsvriendelijk is. Dagelijkse reiniging met een spons en sopje houden het werkblad als nieuw.

Dankzij de functionele eigenschappen van Silestone is het toepasbaar als: keukenwerkblad, badkameroppervlak, tafelblad, vloer, scheidingspaneel, achterwand, toonbank, vensterbank en andere interieurwerken.

Silestone

Silestone, een merk van de multinational Cosentino, is terug te vinden in enkele van de meest unieke gebouwen ter wereld, zoals het hotel Burj Al Arab in Dubaï, het Wembley stadion in Londen, de Carrousel du Louvre in Parijs, de Agbar Toren in Barcelona en het vlaggenschip van Telefnica in Madrid. Het merk is een heuse pionier. Silestone was het eerste Spaanse merk dat reclame voerde tijdens het grootste sportevenement ter wereld: de Amerikaanse Super Bowl. Begin 2008 werd Silestone de persoonlijke sponsor van F1-kampioen Fernando Alonso. Het merk werkt ook samen met de Houston Rockets van de NBA en UD Almera, een voetbalploeg uit de Spaanse La Liga. Als ontwerper van nieuwe productcategorieën kende het merk een belangrijke groei en is het momenteel het meest vooraanstaande kwartsoppervlak ter wereld, het enige met antibacteriële eigenschappen.

Meer informatie: www.cosentinogroup.net.

Publicatiedatum: 13 december 2010

Reacties