Profielfoto van Smorenberg Alkmaar B.V.

Smorenberg Alkmaar B.V.

Voormeer 12-14, 1813 SB ALKMAAR

Over ons

Smorenberg beschikt over een eigen technische dienst. - See more at: http://smorenberg.com/technisch

Wij helpen u met het goed zetten van instellingen, technische mankementen en software updates.

Hier een klein overzicht waarvoor u terecht kunt bij onze technisch dienst:

Voor vragen omtrent:

  • Satelliet installatie.
  • Kabel televisie.
  • Camera systemen.
  • Klein huishoudelijk apparatuur.

Voor montage en reparatie:

Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)

  • Pluggen voor kabel, denk aan audio kabels, coax kabels, internet kabels en nog veel meer.
  • Pluggen voor voedingsadapter, denk aan de adapter van uw laptop of tablet.
  • Reparaties aan klein huishoudelijk apparatuur.
  • Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)

Voor software updates en instellingen:

  • Satellietontvangers
  • Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)
  • Kabelontvangers

Het is verstandig om van te voren een afspraak te maken en door te geven om wat voor apparaat het gaat en wat het probleem is.
U kunt de technische dienst rechtstreeks een email sturen; support@smorenberg.com.
Wij streven er naar om u binnen één werkdag terug te mailen.

Onze technische dienst is doordeweeks vrijwel altijd aanwezig.
Wij proberen uw reparatie binnen 1 á 2 werkdagen weer gereed te hebben.
Uiteraard kan het zijn dat uw reparatie wat langer duurt, denk aan garantie, overmacht en dus retour sturen naar de leverancier.

Als u uw product aanbied, breng dan het volgende mee:

  • Aankoopnota (mits uw product nog in de garantie zit en bij ons is aangeschaft)
  • Bij merken die wij niet voeren, de afstandsbediening en adapter.
  • Eventueel wachtwoorden die u gewijzigd heeft.
  • Het apparaat, voor reparatie aan de plug van de adapter, bijvoorbeeld uw laptop.