Over ons
Smorenberg beschikt over een eigen technische dienst. - See more at: http://smorenberg.com/technisch
Wij helpen u met het goed zetten van instellingen, technische mankementen en software updates.
Hier een klein overzicht waarvoor u terecht kunt bij onze technisch dienst:
Voor vragen omtrent:
- Satelliet installatie.
- Kabel televisie.
- Camera systemen.
- Klein huishoudelijk apparatuur.
Voor montage en reparatie:
Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)
- Pluggen voor kabel, denk aan audio kabels, coax kabels, internet kabels en nog veel meer.
- Pluggen voor voedingsadapter, denk aan de adapter van uw laptop of tablet.
- Reparaties aan klein huishoudelijk apparatuur.
- Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)
Voor software updates en instellingen:
- Satellietontvangers
- Automatische schotelinstallaties (o.a. Oyster, Mecatronic, Teleco, etc.)
- Kabelontvangers
Het is verstandig om van te voren een afspraak te maken en door te geven om wat voor apparaat het gaat en wat het probleem is.
U kunt de technische dienst rechtstreeks een email sturen; support@smorenberg.com.
Wij streven er naar om u binnen één werkdag terug te mailen.
Onze technische dienst is doordeweeks vrijwel altijd aanwezig.
Wij proberen uw reparatie binnen 1 á 2 werkdagen weer gereed te hebben.
Uiteraard kan het zijn dat uw reparatie wat langer duurt, denk aan garantie, overmacht en dus retour sturen naar de leverancier.
Als u uw product aanbied, breng dan het volgende mee:
- Aankoopnota (mits uw product nog in de garantie zit en bij ons is aangeschaft)
- Bij merken die wij niet voeren, de afstandsbediening en adapter.
- Eventueel wachtwoorden die u gewijzigd heeft.
- Het apparaat, voor reparatie aan de plug van de adapter, bijvoorbeeld uw laptop.