Geberit AquaClean verleent allround service voor douchewc-serie

Premium kwaliteit, premium ervaring, premium service

Wie op zoek is naar een douchewc zit goed bij Geberit AquaClean. De allround service die vanaf de oriëntatiefase tot aan het onderhoud wordt geboden, maakt de overstap van een gewoon toilet naar een AquaClean douchewc zorgeloos. Met overzichtelijke informatie, test- & gasttoiletten, opgeleide installateurs, eenvoudige ingebruikname met QR-code, bediening en onderhoud via de app én zelfs een eigen hotline, waarbij de douchewc op afstand kan worden overgenomen voor onderhoud, geeft Geberit aan toiletcomfort een nieuwe betekenis.

“Naast de premium kwaliteit en een premium ervaring van een Geberit AquaClean douchewc hoort ook een premium service van A tot Z”, aldus Geberit.

Eenvoudige en uitgebreide service
De AquaClean douchewc-service is naast uitgebreid ook heel eenvoudig. Beginnend bij de keuze voor het model. De door Geberit opgeleide showroomadviseurs kennen alle producten door en door. Het vinden van het meest geschikte model is daardoor eenvoudig. Alle vragen kunnen vóór de aankoop worden beantwoord door de adviseur en via de uitgebreide informatiebronnen van Geberit, zoals brochures, website en zelfs telefonisch. Het is belangrijk de douchewc voor aanschaf persoonlijk te ervaren. Daarom zijn er AquaClean gasttoiletten aanwezig in diverse sanitairshowrooms door heel Nederland of kan er een afspraak gemaakt worden in het AquaClean Experience Center in Nieuwegein om daar de modellen te zien en uit te proberen.

Snelle installatie, makkelijke ingebruikname
Als de aankoop is gedaan, komt de installateur de douchewc installeren. Door een slimme verpakking en een eenvoudige montage is de klus binnen korte tijd geklaard, zonder lawaai, rommel of overlast. Vervolgens is het tijd voor de ingebruikname. Door de QR-code op de wc-deksel te scannen, worden de instructies getoond. De stappen wijzen voor zich, maar kunnen ook door de installateur doorlopen worden. Dit geldt voor de ingebruikname, de bediening van de afstandsbediening en de registratie van de douchewc, waarmee de garantie met 2 jaar wordt verlengd.

Onderhoud
Of de douchewc nu net in gebruik genomen is of al enkele jaren dienstdoet, ook tijdens het gebruik biedt Geberit toegankelijke en doordachte service en onderhoud. Te beginnen bij het automatische ontkalkingsprogramma van de douchewc en het eenvoudig te reinigen keramiek. De AquaClean modellen en materialen zijn zo ontwikkeld dat de douchewc makkelijk te onderhouden is. Simpele video’s in de Geberit Home-app bieden hierbij ondersteuning, net als de handleiding en de Geberit webshop in dezelfde app. In geval van problemen staat de Geberit hotline - telefonisch, via email of chatbot - dagelijks tijdens kantooruren klaar om informatie te verstrekken of om zelfs vanuit het hoofdkantoor in Nieuwegein het onderhoud op afstand uit te voeren. Kortom: toiletcomfort op z’n best!

Meer informatie over Geberit AquaClean, de modellen en een overzicht van verkooppunten met testtoiletten is te vinden op www.geberit-aquaclean.nl.