Foto: occhio-design-lamp

Gewoon magisch: Mads Mikkelsen en Alma Hasun betoveren in "The Great Lafayette"

n de nieuwe Occhio commercial "The Great Lafayette" schittert Hollywood ster Mads Mikkelsen samen met de Oostenrijkse actrice Alma Hasun.

De twee laten de meerwaarde van goed licht in het leven tot leven komen - met veel emotie, een flinke portie twinkeling in de ogen en een snufje magie. En weer wordt de koele en zelfverzekerde Mads Mikkelsen op charmante wijze op zijn plaats gezet door zijn partner Alma Hasun. Maar natuurlijk spelen het licht en de vele features van de Occhio armaturen, zoals de intuïtieve "touchless control", een doorslaggevende rol. De commercial is vanaf november te zien op diverse online kanalen, de pay tv-zender Sky en in premium bioscopen.

De nieuwe tweejarige reclamecampagne positioneert Occhio als een love brand in de context van internationale luxemerken. Drie commercials van zeer hoge kwaliteit, geproduceerd met Mads Mikkelsen en Alma Hasun - de film "Date Night" gaf in oktober al het startschot voor de campagne - brengen de nieuwe lichtcultuur van Occhio op een vermakelijke manier tot leven. De campagne geeft de toegevoegde waarden van Occhio - designkwaliteit, lichtkwaliteit en 'joy of use' - maximale relevantie. De campagne zal worden uitgerold in acht Europese markten, waaronder Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nederland en Zweden.

Occhio

Occhio is een van de meest vernieuwende ondernemingen in de verlichtingsbranche, en Duitse marktleider op het gebied van hoogwaardige designlampen. Occhio, dat in 1999 werd opgericht door Axel Meise, hanteert een tegelijk eenvoudige en revolutionaire filosofie: vanuit de sterke overtuiging dat lichtkwaliteit staat voor levenskwaliteit, ontwikkelt het Münchense bedrijf holistische, multifunctionele lamp- en spotsystemen. Met zijn onberispelijke design- en lichtkwaliteit wil Occhio ruimtes verbinden en volledige gebouwen voorzien van hoogwaardige verlichting. Het hoofdkantoor van Occhio ligt in het hartje van München. Het bedrijf telt momenteel meer dan 220 werknemers. Het assortiment wordt over heel Europa verkocht en is te vinden in de betere verlichtingszaak en in de flagshipstores in München, Keulen en Hamburg. Buiten Europa is Occhio ook actief in onder andere China, India en Rusland, met groeiend succes.

Meer informatie: www.occhio.com

Reacties