collectie voor consumenten funding
Online design merk MADE.COM lanceerde afgelopen vrijdag haar tweede TalentLAB collectie. De Ready-to-Work collectie is ontworpen door opkomende designers en is gericht op functionaliteit. Ieder design is ontworpen met het oog op een specifieke functie. De collectie bestaat uit zeventien designs, variërend van meubilair, textiel en interieur accessoires. De nog onontdekte ontwerpers komen van over de hele wereld. Een groot deel van het talent komt uit Engeland en Frankrijk, maar ook van buiten Europa stroomt het talent binnen.
Vanaf vandaag kunnen consumenten via made.com/talentlab een klein bedrag van £5 doneren aan hun favoriete design en designer. Het ontwerp krijgt hierdoor de kans om daadwerkelijk te worden geproduceerd. Elk design dat de totale funding haalt wordt in oktober in productie genomen door MADE.COM. Als investeerder kun je als allereerste van het design genieten. Je ontvangt het design alvorens het op de officiële MADE website staat met een unieke korting van 30%.
“Volgend op het succes van de eerste TalentLAB collectie is MADE.COM enorm verheugd dat het crowdfunding platform van de Ready-to-Work collectie nu live staat. MADE.COM staat bekend om haar frisse blik en onconventionele werkwijze. TalentLAB is het perfecte voorbeeld van hoe MADE.COM de consument op innovatieve een stem geeft en ze tegelijkertijd de kans geeft om opkomende designers te steunen. “Rutch Wasserman, Design Directeur”.