Foto: Inside-blinds

Iemand die meer verlangt van zijn interieur, kiest voor INSIDE

Als wereldwijde couturier van raamdecoratie geeft INSIDE stijl aan je interieur en draagt zo bij tot een mooiere manier van leven.

Slechts weinigen kunnen beweren dat ze 100% Belgisch zijn, maar INSIDE kan het! Lokaal worden vouwgordijnen, overgordijnen, rolgordijnen, paneelgordijnen en zelfs een zelfklevende textiel voor raambekleding geproduceerd. Van het weven van de stoffen tot de confectie in eigen atelier en het maken van de profielen door mensen met een beperking, alles gebeurt in België.

Als internationale marktleider in vouwgordijnen introduceert INSIDE een gepatenteerd systeem dat toelaat extreem grote uitvoeringen af te leveren, voor raampartijen tot wel 10 meter breed. De overgordijnen blinken dankzij een aantal innovaties uit in gebruiks- en onderhoudscomfort die je nergens anders vindt. Met Japanse paneelgordijnen creëert u een strak, hedendaags interieur en kun je zo breed gaan als je wilt door meerdere panelen te combineren.

En dit alles met een ruim assortiment aan kleuren, stoffen en zelfs gepersonaliseerde prints en stoffen die kunnen verwerkt worden tot de mooiste raamdecoratie.
De collectie houten jaloezieën speelt dan weer in op de groeiende trend van natuurlijke materialen en geven elke kamer een unieke sfeer die je toelaten te spelen met zonlicht en schaduw. Tenslotte is er nog de innovatie van de laatste jaren in raamdecoratie: Squid. Een transparante zelfklevende textielfolie die blikken buiten houdt, het licht binnenlaat en het zicht naar buiten toe niet blokkeert.

Waar je ook op zoek naar bent, INSIDE weet je ongetwijfeld te bekoren met luxueuze stoffen, onderhoudsvriendelijke producten en de allerlaatste trends die een grote meerwaarde voor je woning betekenen. Want ramen met smaak kennen maar één dresscode en dat is die van INSIDE.
INSIDE is een familiaal bedrijf en werd in 1992 opgericht en is gelegen te Roeselare waar innovatie hoog in het vaandel wordt gedragen. Hoewel het bedrijf zich situeert in een klassieke industrie (textiel) is het toch dagdagelijks bezig met vernieuwde projecten. Het betreft onder meer samenwerkingen met bloggers, kunstenaars, digitalisering, TV opnames, etc.

Reacties