Foto: 279165

Kvik introduceert nieuw, voordelig keukenconcept

Met de introductie van de nieuwe keukenlijn Basiq is het assortiment van de Deense keukenfabrikant Kvik nu helemaal compleet. Er is al een Basiq-keuken voor minder dan € 822.

Met de introductie van de nieuwe keukenlijn Basiq is het assortiment van de Deense keukenfabrikant Kvik nu helemaal compleet. Er is al een Basiq-keuken voor minder dan € 822.

Tegelijkertijd komt de keukenfabrikant met een volledig nieuw communicatiesysteem, dat er met simpele middelen voor zorgt dat consumenten voor de verwezenlijking van hun keukendroom eerst te rade gaan bij Kvik. Op 13 februari a.s. breidt de Deense keukenfabrikant Kvik zijn keukenfamilie uit met een heel nieuw concept. Basiq is Kviks nieuwe keukenserie tegen zeer lage prijzen.

 

Basiq wordt op de markt gebracht in een prijsklasse variërend van iets minder dan € 822 tot € 3.144. Hierdoor richt het assortiment zich in principe op iedereen: van de student die een appartementje opknapt en de eigenaar van een vakantiehuisje die zijn keuken wil vernieuwen tot de gemiddelde huiseigenaar die droomt van een nieuwe, trendy keuken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Geen compromissen
Basiq wordt geïntroduceerd in een compacte prijsklasse, net als de rest van het Kvik-assortiment. De Basiq-selectie bestaat uit twee zeer strakke, gladde en geverfde deuren en drie stijlvolle greeploze deuren. De vijf deuren zijn allemaal nieuw in het assortiment van Kvik en dat maakt Basiq dus uniek. Door te combineren ontstaan talloze mogelijkheden om uw persoonlijke Basiq-keuken te creëren.

Ondanks de positie van deze keukenserie in de allerlaagste prijscategorie heeft Kvik geen compromissen gedaan aan kwaliteit en garantie, die gelijk zijn aan de rest van het assortiment. Dat betekent dat Kvik 25 jaar garantie geeft op alle bewegende delen en 10 jaar bij productiefouten.

Nieuw communicatiesysteem onderstreept positie
Tegelijk met de lancering van Basiq introduceert de Deense keukenfabrikant een nieuwe communicatiemethode die de prijspositionering onderstreept. Dit systeem wijkt op een aantal punten af van de traditionele manier van communiceren met de markt in de keukenbranche.

De centrale figuur in de nieuwe communicatie is een clown, die symbool staat voor de consument die níét voor Kvik heeft gekozen. De gelijktijdige introductie van de nieuwe Basiq-serie is dan ook geen toeval. Het complete nieuwe assortiment keukens tegen lage prijzen zorgt mede voor een verbetering van de communicatie, het bewijs dat Kvik klanten waar biedt voor hun voor hun geld en hun tijd.

Kvik Basiq is vanaf 13 februari verkrijgbaar in alle vestigingen.

Publicatiedatum: 3 februari 2012

Meer informatie: www.kvik.nl

Reacties