Tieleman Keukens winnaar

Beste Service Award Keukenbranche 2018

04 Februari 2018

Gisterenmiddag zijn dertien Nederlandse dienstverleners beloond met de Opiness Beste Service Awards van 2018. Een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantreviews. De 2018 winnaars dit jaar zijn: Ditzo, Coolblue, Knab, Simyo, KPN Internet, KLM, Picnic, UnitedConsumers, Zicht adviseurs, Tieleman Keukens, Cruisewinkel en webwinkels Arbrini en Fuif.nl. Uit de review analyse van 1.500 klantmeningen blijkt het onderscheidende vermogen van de winnaars zit in: doen wat is beloofd. Snelheid en gemak leveren via digitale middelen. Een vriendelijke en kundige klantenservice die natuurlijk snel te bereiken is.

Doe wat je zegt

Het nakomen van de belofte door bedrijven blijft jaar op jaar het belangrijkste element om tevreden klanten te hebben en te behouden blijkt uit de klantreviews. Hierdoor ontstaat vertrouwen en blijven klanten jaren klant. Wie duurzame klantenrelaties wil zal hier moeten beginnen. Maak het waar of pas je boodschap aan.

Keukenaanbieders

Tieleman Keukens heeft zich hoogwaardig qua service ingezet dit jaar en de hoogste score behaald in de gestelde termijn ten opzichte van alle anderen. Vooral op gebied van deskundigheid & meedenken (zowel adviseurs als monteurs), prijs/kwaliteit verhouding, klantbeleving, klantvriendelijk personeel en uiteraard de service.
De Opiness Award is een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantreviews. Dankzij de reviews van klanten heeft Tieleman ook dit jaar weer een award weer in de wacht mogen slepen. Met een gemiddelde van een 8,9 (uit ruim 1.600 reviews) heeft Tieleman Keukens de andere Nederlandse keukenaanbieders kunnen verslaan.