Foto: 266498

Grohe Spa verandert badkamer tot luxe thuisspa

Design, comfort en functionaliteit komen samen in exclusieve en innovatieve collectie.

Design, comfort en functionaliteit komen samen in exclusieve en innovatieve collectie.

Niets is fijner dan na een drukke dag een relaxmomentje voor jezelf. Lekker onderuit met een boek op de bank, óf je terugtrekken in de badkamer. Genieten van een warme douche of bad om even helemaal te ontsnappen aan de waan van de dag.

 

Grohe laat je dit moment optimaal ervaren met de introductie van GROHE SPA™. Luxe producten in drie verschillende design-stijlen die iedere badkamer in een thuis-spa kunnen veranderen. De GROHE SPA™ collectie bestaat uit de meest exclusieve en innovatieve badkamerkranen, douches en toilet-bedieningsplaten van Grohe waarin design, comfort en functionaliteit samenkomen. Ook zijn er binnen GROHE SPA™ passende accessoires en producten voor huidverzorging en home fragrance beschikbaar.

Een complete verbouwing is niet nodig om de badkamer te transformeren van een functionele naar sfeervolle ruimte, voorzien van alle gemakken en waar je op ieder moment van de dag jezelf kunt verwennen. Met de introductie van GROHE SPA™ biedt Grohe de mogelijkheid om een badkameromgeving te creëren, geheel naar eigen smaak, behoeften en wensen. GROHE SPA™ bestaat uit een rijke keuze aan kranen en douches, zoals wastafelkranen in diverse uitvoeringen, douche- en badthermostaatkranen, hoofddouches, handdouches en zijdouches. Alle series bieden meerdere modellen die elke stijl wastafel, douche en bad compleet maken. De interactieve en inspirerende planningstool op de website, de zogenoemde GROHE SPA™ conciërge, kan helpen om het plannen en ontwerpen van een nieuwe badkamer zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken.

Balans en harmonie in badkamer
De drie badkamerseries GROHE Ondus®, GROHE Allure en GROHE Atrio voeren de boventoon in de GROHE SPA™ collectie. De series brengen balans en harmonie in de hedendaagse badkamers door middel van drie eenvoudige geometrische vormen: ovalen, vierkanten en cirkels. Bij GROHE Ondus® zijn ovalen de visuele belichaming van de Grohe ‘Sensueel Minimalisme’ filosofie en maken de strakke lijnen zachter. De vierkanten en rechthoeken bij GROHE Allure vormen daarentegen een aanvulling op de nauwkeurige hoeken in moderne interieurs. De vloeiende silhouetten van cirkels, cilinders en rondingen bij GROHE Atrio geven juist een zachte menselijke uitstraling aan de badkamer. Uiteraard is elke serie trouw gebleven aan de drie kernwaarden van Grohe: menselijk, makkelijk en prestatie. Dit heeft geresulteerd in een reeks producten waarin de gebruiker centraal staat en de nieuwste technologie gecombineerd wordt met een verleidelijk design. Naast de drie premium badkamerseries bestaat de GROHE SPA™ collectie uit diverse GROHE Rainshower® douches en de GROHE Sena douches. Ook het toilet wordt niet vergeten met de bijzondere lederen Skate Cosmopolitan bedieningsplaten. In de loop van 2011 wordt er binnen GROHE SPA™ een aantal innovatieve series geïntroduceerd.

Optimaal spa-gevoel met luxe huidverzorgingsproducten
Om de thuis-spa-ervaring compleet te maken, introduceert sanitairfabrikant Grohe luxe lichaamsverzorgende en home fragrance producten. Zo is er onder andere een body wash, zoutscrub, body moisturizer en handcrème. Allen vervaardigd uit biologisch zeewier dat met de hand geoogst is aan de Atlantische kust en de huid verwent. De zintuigen worden geprikkeld met een verkwikkende mix aan essentiële oliën uit limoen, sinaasappel, grapefruit, ylang-ylang en cederhout. Voor een optimaal spa-gevoel krijgt de badkamer een verfrissende geur met het GROHE SPA™ kamerparfum en de geurkaars, gemaakt van biologische bijenwas en biologische soja wax. De luxe bijpassende badjas en handdoeken van zacht katoen maken het assortiment compleet. Om te komen tot totale ontspanning in de thuis-spa kan via www.grohespa.nl ontspannende muziek gedownload worden.

Over Grohe
Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2010 bedroeg de omzet 980 miljoen euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG.Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet -is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.

Publicatiedatum: 19 mei 2011
Meer informatie: www.grohe.nl


Reacties