Niet tevreden met je TV aanbieder? Wij hebben 3 oplossingen voor je!

Er kunnen allerlei verschillende redenen zijn die maken dat je niet, of niet meer, tevreden bent met je TV aanbieder.

Guido van Loon 11 Juli 2019

Misschien is je ontvangst wel slecht, betaal je teveel voor je abonnement of ben je gewoon totaal niet te spreken over de dienstverlening die je van de aanbieder krijgt. Voor al deze en meer gevallen hebben we een aantal oplossingen voor je opgeschreven in deze blog. Zo hoef je niet bij de pakken neer te zitten en kun je er gewoon iets aan gaan doen! Wij van WONEN.nl vertellen het je graag, dus lees snel door.

Contact opnemen met de aanbieder

Stel, je hebt een abonnement bij KPN. Wanneer je daar niet tevreden over bent kun je dat bezwaar het beste eerst bij hen neerleggen. Neem contact op met de klantenservice via mail of telefoon en geef aan waar je mee zit. Bedrijven vinden het belangrijk om klanten te behouden. Je mag daarom verwachten dat zij hun best zullen doen om ervoor te zorgen dat jij (weer) een tevreden klant wordt. Heb je moeite met de prijs die je betaald, dan kunnen ze je daar wellicht in tegemoet komen. Is jouw verbinding slecht? Dan kan KPN bijvoorbeeld een monteur laten kijken waar dat aan ligt. Wanneer het probleem op deze manier wordt opgelost heb je er zelf in ieder geval het minste werk aan.

Andere aanbieders vergelijken

Kom je er met de TV aanbieder niet uit? Dan is het tijd om je opties te verkennen. Online zijn er verschillende vergelijkingssites en berichtgevingen over de diensten en voorwaarden van andere TV aanbieders. Daarnaast kun je ook bij bekenden navragen welke TV aanbieder zij hebben en hoe zij dat ervaren. Zo kun je een goede keuze maken met betrekking tot een nieuwe TV aanbieder!

Opzeggen en overstappen

Had je TV van KPN? Dan wil je na je zoektocht naar een nieuwe aanbieder waarschijnlijk je Digitenne opzeggen. Bij sommige nieuwe abonnementen doet de nieuwe aanbieder dit voor je, maar je kunt dit ook zelf alvast oppakken. Wanneer je weet dat je abonnement is opgezegd kun je met een gerust hart een abonnement afsluiten bij een andere TV aanbieder. Zo weet je dat je in de toekomst in ieder geval niet meer vastzit aan het abonnement waar je ontevreden over zat en kun je als het goed is weer genieten van prima service.

Zorg dat je tevreden bent!

Sommige mensen laten het er maar bij zitten. Zij zijn dan ontevreden, maar vinden het teveel werk om hier iets aan te gaan doen. Dat is zonde, want je betaald voor diensten waar je niet tevreden over bent. Daar ben je na het overstappen helemaal vanaf, dus wat dat betreft bespaar je jezelf juist een hoop moeite en frustratie! We wensen je alvast veel succes bij het overstappen.