Nina Stassen van Rob Stassen Woninginrichting - aan het woord :

Hoe ik onze woninginrichtingszaak zou omschrijven ?   Een derde generatie familie bedrijf, Passie en gedrevenheid, Innoverend.Hoge kwaliteit standaard, Eigen vakmensen.

Nina Stassen van Rob Stassen Woninginrichting - aan het woord :

  1. Vanwaar uw passie voor Interieur en vloeren ? Hoe bent u in de vloerenwereld terecht gekomen ?
    Mijn ouders hadden altijd een winkel in woninginrichting. In die tijd werd er heel veel vloerbedekking gekocht. Ik zit al mijn hele leven in de vloerbedekking.
  2. Kunt u uw woninginrichtingszaak omschrijven ?
    - Een derde generatie familie bedrijf.
    - Passie en gedrevenheid.
    - Innoverend.
    - Hoge kwaliteit standaard.
    - Eigen vakmensen
    - Altijd opzoek naar het nieuwste en het mooiste.
  3. Waarop letten klanten/aannemers/schrijnwerkers/architecten/voorschrijvers bij hun aankoop van vloeren ?
    Kwaliteit en esthetiek.
  4. Wat zijn belangrijke producten voor uw bedrijf ?
    Raambekleding, shutters, binnen zonwering, gordijnen, vloeren ,maatwerkasten, stalen deuren en onze eigen interieurarchitect.
  5. Wat zijn de specifieke voordelen van COREtec® volgens u ?
    Makkelijk te leggen en mooie prints. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
  6. Sinds wanneer verkoopt u COREtec® ?
    Wij verkopen COREtec® sinds 2018. Ongeveer 5 jaar.
  7. Wat is het belang van een product als COREtec® voor uw winkel ?
    Een kwalitatief goede vloer. Klant vind het fijn dat er vaak niet geëgaliseerd hoeft te worden. De vloer is erg fijn om te leggen.
  8. Zijn consumentenbeurzen en vakbeurzen belangrijk voor de merken die u verdeelt en zo ja waarom ?
    Wij vinden dit belangrijk. Zodat de consument de producten kan zien en voelen voordat hij/zij al naar een winkel gaat. De consument zoekt dan zelf de actieve winklier op.
  9. Fabrikanten stellen alles in het werk om de plaatsing van vloeren te vereenvoudigen. Kliksystemen in alle soorten vloeren zijn daarvan het bewijs. Wat is de toegevoegde waarde van een professional als u als doe-het-zelvers het allemaal “eventueel” zelf zouden kunnen?
    Het bewerken van de ondervloeren en de adviezen van ons naar de consument toe. Ook hangt het er van af welke doelgroep je bediend. Wij zijn geen doe-het-zelf zaak, dus deze doelgroep zal ons ook niet snel benaderen. We denken hier wel in mee.
  10. Is 'ecologisch' tegenwoordig het grote goed?
    Ja steeds meer.
  11. Wat zijn de producten van de toekomst ?
    Steeds meer domotica, smarthome en duurzame producten.
  12. Wat is de toegevoegde waarde van uw bedrijf voor de klanten?
    Kwalitatief goede producten en vakmensen die gewend zijn om met deze producten te werken.
  13. Wat is de grootste uitdaging voor uw bedrijf in de komende jaren?
    Om met ons team te groeien op een gezonde manier.

Aanhuis.nl prijst het merk COREtec® landelijk aan vanwege de kwaliteit en de uitstekende leverbaarheid.

Meer informatie
Voor meer informatie en/of inspiratie bezoek ook eens onze website en/of volg ons op Instagram