Vind jouw perfecte droomdate bij Swiss Sense

De zoektocht naar de ware was nog nooit zo gemakkelijk.

16 Februari 2018

In de Valentijnscampagne van Swiss Sense gaan consumenten op zoek naar hun ‘droomdate’ in de vorm van het perfecte matras. Want matrassen zijn net als mensen: ze zijn er in vele soorten en maten. Als je goed zoekt, vind je er een die perfect bij jou past.

Deze ludieke campagne is opgezet om te benadrukken dat niemand hetzelfde is en één matras voor iedereen dus niet realistisch is. Je lichaamsgewicht, lengte, voorkeur voor warmte of kou, je slaaphouding. Het zijn allemaal factoren die bepalen welk matras het beste bij jou past. Met een kleine knipoog naar de one size fits all matrassen maakt Swiss Sense het vinden van het ideale matras tussen alle technische specificaties leuk.

Op de interactieve landingspagina van deze campagne komen verschillende type matrassen voorbij. Ieder met verschillende karakterbeschrijvingen, variërend van het ‘altijd persoonlijke aandacht’-type tot het ‘ik ga voor niets minder dan goud’-type. Door te swipen geeft de consument aan of dit matras bij hem of haar past. Zodra er een match gevonden is, wordt er doorgelinkt naar de productpagina waar het perfecte matras direct te bestellen is.

Vind jou droomdate