Vind jouw perfecte droomdate bij Swiss Sense

De zoektocht naar de ware was nog nooit zo gemakkelijk.

In de Valentijnscampagne van Swiss Sense gaan consumenten op zoek naar hun ‘droomdate’ in de vorm van het perfecte matras. Want matrassen zijn net als mensen: ze zijn er in vele soorten en maten. Als je goed zoekt, vind je er een die perfect bij jou past.

Deze ludieke campagne is opgezet om te benadrukken dat niemand hetzelfde is en één matras voor iedereen dus niet realistisch is. Je lichaamsgewicht, lengte, voorkeur voor warmte of kou, je slaaphouding. Het zijn allemaal factoren die bepalen welk matras het beste bij jou past. Met een kleine knipoog naar de one size fits all matrassen maakt Swiss Sense het vinden van het ideale matras tussen alle technische specificaties leuk.

Op de interactieve landingspagina van deze campagne komen verschillende type matrassen voorbij. Ieder met verschillende karakterbeschrijvingen, variërend van het ‘altijd persoonlijke aandacht’-type tot het ‘ik ga voor niets minder dan goud’-type. Door te swipen geeft de consument aan of dit matras bij hem of haar past. Zodra er een match gevonden is, wordt er doorgelinkt naar de productpagina waar het perfecte matras direct te bestellen is.

Vind jou droomdate

reacties
anderen bekeken ook

Waar moet je op letten bij het kopen van een matras?

Guido van Loon

Topper XXL Premium Collectie

De matras: ondersteuning is alles

Guido van Loon

Een goede nachtrust essentieel

Dream Collection Tencel

Drie tips voor het creëren van de ideale slaapkamer

Guido van Loon
Advertentie
Op de hoogte blijven?

Volg ons voor inspiratie, nieuws en tips.

Advertentie
Advertentie