Interior geek, fashionista of rasechte trendsetter, het is geen enkel kennersoog ontgaan: de metallic look is back in business!
Ethisch schoonmaakmerk method lanceert een limited edition lijn van luxe schoonmaakmiddelen in rosé gouden en koperen tinten, aangevuld met strakke geometrische patronen en een metallic finish. Deze on-trend producten (of eerder: interieuraccessoires) zijn vanaf februari 2018 exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Tijd voor een spring cleaning dus.
Dat de metallic look een trend is die nog wel even het mode- en interieurlandschap zal kleuren, bevestigt Hilde Francq, een bekend trend- en colorwatcher. "Metallic geeft een gevoel van luxe. In combinatie met roze straalt het een tactiele geborgenheid uit. In de wereld van vandaag is dat exact waar mensen naar op zoek zijn. De komende jaren zullen metallickleuren dan ook prominent blijven in design en interieurvormgevingen".
De inhoud van deze limited edition doet niet onder voor de shiny buitenkant. Laat je verleiden door de geurcombinatie van sappige pomelo, een vleugje frisse citroenschil, ondersteund door freesia en amber en afgewerkt met roze peperkorrels voor een vleugje pit. Impressed?
Method is bekend van het ontwikkelen van schoonmaakproducten die een lust zijn voor het oog en voor de neus, maar die tegelijk net zo lief zijn voor de planeet als genadeloos voor vuil. Method combineert ethiek met esthetiek; duurzaamheid is voor het merk geen trend maar een vanzelfsprekendheid, met o.a. productingrediënten van natuurlijke oorsprong en verpakkingen van 100% gerecycleerd plastic.
Trendwatcher Hilde Francq onderstreept dat dit aansluit bij onze tijdsgeest: "Een steeds groeiende groep consumenten zoekt naar oplossingen om hun impact op het milieu te verkleinen. We beseffen langzaamaan dat elke actie, hoe klein ook, telt. Daarom gaan mensen op zoek naar producten waarmee ze vandaag nog kunnen bijdragen aan duurzaamheid."