Pixie, de meest recente innovatie van Nespresso, is stijlvol, snel en intuïtief. Pixie past bij de hedendaagse levensstijl van koffieliefhebbers die op zoek zijn naar de perfecte koffie.
Pixie beperkt wachttijd, plaats en energieverbruik tot een absoluut minimum, dankzij geïntegreerde technologische innovaties. Pixie is de kleinste machine ooit van Nespresso en is slechts 11 centimeter breed! De machine is er in zes opvallende kleuren en vanaf maart verkrijgbaar.
De innovatieve miniatuurtechnologie die Nespresso in de Pixie integreert, is een ware doorbraak. Het strakke design is erg compact en de zijpanelen in behandeld aluminium geven het geheel een industriële, minimalistische look. Pixie is ook de intelligentste machine ooit van Nespresso en warmt in minder dan 30 seconden op. Na 9 minuten inactiviteit schakelt de machine bovendien zichzelf uit, waardoor Pixie 40% minder energie verbruikt dan een gemiddelde machine met een A-label. Pixie geeft ook aan wanneer ze gebruiksklaar is of wanneer het waterreservoir moet worden bijgevuld.
Bij het ontwerp van Nespresso’s nieuwste machine werd ieder onderdeel van de machine opnieuw getekend, waarbij gemak het uitgangspunt was. Zo is het nu nog eenvoudiger om de Nespresso Grand Cru capsule in de machine te plaatsen: met één vloeiende beweging van de hendel draait de capsulehouder naar je toe, waardoor je letterlijk in een handomdraai een perfect kopje koffie hebt. Pixie is met recht ‘More Than You See’ en brengt het beste van Nespresso. Klein, maar zonder compromissen. Met twee programmeerbare toetsen kan het watervolume worden ingesteld en biedt Pixie koffieliefhebbers wereldwijd de mogelijkheid de perfecte Espresso of Lungo koffie te bereiden.
De adviesverkoopprijs voor Pixie is €149. De machine is beschikbaar in de kleuren Electric Indigo, Electric Red, Electric Titan, Electric Steelblue, Electric Lime en Electric Aluminium. Vanaf 1 maart 2011 is Pixie wereldwijd te koop in alle Nespresso Boutiques, via de Nespresso website, de Nespresso Club en bij selecte partners.
Meer informatie: www.nespresso.nl.
Publicatiedatum: 1 maart 2011