Foto: ETNAxSTELZ

ETNA x STËLZ online consumenten campagne om horeca hart onder de riem te steken

Lifestyle keukenmerk ETNA en STËLZ, het merk dat het eerste hard seltzer drankje in Nederland lanceerde, hebben samen een nieuwe online campagne ontwikkeld

Consumenten kunnen hun favoriete horecagelegenheid taggen op Instagram en hiermee twee ETNA Retro koelkasten winnen: één in glamorous pastelgroen voor thuis en één in stoer STËLZ design voor de horecagelegenheid. Met deze campagne willen de merken extra zichtbaarheid voor de horeca creëren. De campagne loopt tot en met 20 december op de Instagram pagina’s van beide merken en is onderdeel van een samenwerking die afgelopen zomer werd gestart.

Beide merken zijn Nederlands en richten zich op consumenten die bewust leven, trends volgen en een positieve levenshouding hebben. Keukenmerk ETNA bestaat al sinds 1856 maar werd de laatste  jaren bij een jonger publiek bekender door de Retro koelkastenlijn en de Volkswagen Bulli editie van dit model. STËLZ is een jong bedrijf uit Amsterdam. Hun product “hard seltzer” is een alcoholisch drankje dat in Amerika in 2019 een hit werd en bestaat uit bruiswater, een fruitsmaakje en 4,3% alcohol. Het bevat slechts 63kCal en géén suikers, gluten of koolhydraten. Het is onder andere bekend door influencer Monica Geuze en het is sinds oktober 2020 te koop bij Albert Heijn.

ETNA x STËLZ 

De twee merken hebben samen meerdere (social) media campagnes gedaan om zo het bereik en engagement te vergroten en te versterken. Consumenten konden deze zomer een ETNA Retro koelkast gevuld met STËLZ winnen, daar deden meer dan 4.000 deelnemers aan mee. Ook stonden er drie ETNA Koelkasten in de pop-upstore, midden in Amsterdam.

Meer informatie: www.etna.nl

Reacties