7 tips voor een goede nachtrust

Wonderland geeft u 7 tips voor een goede nachtrust.

Goede nachtrust

1. Voldoende nachtrust
Ontdek wanneer u naar bed moet gaan om genoeg slaap te krijgen en uitgerust wakker te worden.

2. Ontspannen
Ontspan voor het slapen gaan. Neem een warme douche, lees een boek, luister naar muziek of drink iets warms.

3. Goed dag- en nachtritme
Om een goed dag- en nachtritme te krijgen is het belangrijk om op dezelfde tijd naar bed te gaan en op te staan.

4. Uw slaapomgeving
Waar houdt u van om goed te kunnen slapen? Donkere gordijnen, een koude of warme kamer, één of meerdere kussens? Maak van uw slaapkamer een oase van rust.

5. Een bed dat bij u past
U kunt zich beter ontspannen in een bed dat afgestemd is op uw lichaam. Het lichaam komt tot rust waardoor u dieper zult slapen.

6. Lighouding
Als u een bed kiest met instelbare heupzone en een goede schouderzone dan bent u verzekerd van de beste lighouding en slaapt u het meest ontspannen.

7. Was het bed regelmatig
Gaan slapen in een bed met net gewassen beddengoed is een heerlijk gevoel. Een bed waarvan ook nog alle stoffen gewassen kunnen worden, geeft jarenlang een gezond en behaaglijk slaapmilieu.

Meer informatie

Voor meer informatie bezoek ook eens onze website