Foto: 262497

Grohe: serie kranen Eurodisc Cosmopolitan

Sanitairfabrikant Grohe lanceert een serie kranen in de Cosmopolitan stijl; Eurodisc Cosmopolitan.

Sanitairfabrikant Grohe lanceert een serie kranen in de Cosmopolitan stijl; Eurodisc Cosmopolitan.

Cosmopolitan kenmerkt zich door een minimalistisch, strak design en eenvoud in bediening. Deze Eurodisc serie bestaat voor de badkamer uit verschillende wastafelkranen, een bidetkraan, bad- en douchemengkranen. Ook zijn er inbouwkranen beschikbaar, waarbij de techniek grotendeels achter de muur is weggewerkt; voor een extra luxe uitstraling in de badkamer.

 

De nieuwe Eurodisc serie in Cosmopolitan stijl heeft een moderne en dynamische uitstraling, geaccentueerd door de steile schuine afwerking aan de voorkant van de uitloop en de greep. De 3-gats wastafelkraan, met een aparte greep voor koud en warm water, is dé eyecatcher van de serie. De nieuwe kranen zijn goed te combineren met de thermostaatkranen en Rainshowers uit de Cosmopolitan serie, waardoor de badkamer een uniforme uitstraling krijgt.

Snel en makkelijk installeren

Uiteraard is Eurodisc Cosmopolitan voorzien van de bekende Grohe technologieën, inclusief GROHE SilkMove® voor precieze bediening. GROHE Starlight® garandeert een langdurig glanzende chroomlaag en met GROHE Ecojoy® wordt water bespaard. De wastafelkraan en bidetkraan zijn bovendien voorzien van het GROHE QuickFix® Plus systeem, waardoor de kraan zeer snel en gemakkelijk geïnstalleerd kan worden.

Verkrijgbaarheid

De nieuwe Eurodisc Cosmopolitan serie is vanaf nu verkrijgbaar bij de sanitairspeciaalzaken.
Het assortiment bestaat uit:
- wastafelkraan gladde body: € 220,-
- wastafelkraan met waste: € 289,-
- wastafelkraan 3-gats: € 382,-
- toiletkraan: € 125,-
- bad opbouwdeel E: € 124,-
- douche opbouwdeel E: € 98,-
- badmengkraan met doucheset: € 354,-

Eurodisc Cosmopolitan zal in de loop van 2011 ook voor de keuken beschikbaar komen.

Over Grohe

Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2009 bedroeg de omzet 826 miljoen euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG.Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.

Meer informatie: www.grohe.nl.

Publicatiedatum: 10 maart 2011

Reacties